EN PL
A+ / A / A-
EN PL
SGEF Polska

Praca

Praca

Account Manager w Departamencie Sprzedaży/ Gdańsk, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Warszawa, Wrocław

Poszukujemy osób na stanowisko Account Managera w oddziałach w  Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie oraz Wrocławiu.

Do podstawowych obowiązków zatrudnionej osoby należeć będą:

• sprzedaż usług/produktów firmy
• analiza klientów pod kątem zdolności kredytowej
• przygotowywanie ofert dla klientów i dostawców
• przygotowywanie wniosków leasingowych
• współpraca z innymi departamentami firmy.

Na wyżej wymienione stanowisko poszukujemy osób z doświadczeniem w sprzedaży produktów finansowych. Preferowani będą kandydaci posiadający udokumentowane, poparte sukcesami min. 3 letnie doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży firmy leasingowej.

Od kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego, a także znajomości podstaw analizy finansowej i umiejętności wstępnej oceny ryzyka transakcji, łatwości w komunikowaniu się oraz swobodnego poruszania się w środowisku MS Office. Mile widziana będzie znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.

Wybranym kandydatom zapewniamy odpowiednie warunki pracy, wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji, samochód służbowy, pakiet socjalny oraz pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej instytucji finansowej.

Jeżeli poszukują Państwo firmy, która uznaje i wynagradza osobistą inicjatywę, prosimy o przesłanie CV wraz ze zdjęciem drogą mailową na adres: praca_sprzedaz@sgef.pl z dopiskiem Account Manager – (tu miasto)

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.).”

Za wszystkie nadesłane aplikacje dziękujemy jednocześnie zastrzegając sobie prawo do odpowiedzi jedynie na wybrane zgłoszenia.

Account Manager w Departamencie Sprzedaży – Secjalista ds. finansowania sprzętu rolniczego

Poszukujemy osób na stanowisko Account Managera w segmencie finansowania rolnictwa do pracy w dowolnym oddziale naszej firmy .

Do podstawowych obowiązków zatrudnionej osoby należeć będą:

• sprzedaż usług/produktów firmy w segmencie finansowania sprzętu rolniczego
• wstępna analiza klientów pod kątem zdolności kredytowej
• współpraca z dostawcami/ dilerami z branży rolniczej
• przygotowywanie wniosków kredytowych oraz ofert dla klientów.

Na wyżej wymienione stanowisko poszukujemy osób z doświadczeniem w sprzedaży produktów finansowych w segmencie finansowania sprzętu rolniczego. Preferowani będą kandydaci posiadający udokumentowane, poparte sukcesami minimum 3 letnie doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży firmy leasingowej. 

Od kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego, a także znajomości podstaw analizy finansowej i umiejętności wstępnej oceny ryzyka transakcji, łatwości w komunikowaniu się oraz swobodnego poruszania się w środowisku MS Office. Mile widziana będzie znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.

Wybranym kandydatom zapewniamy odpowiednie warunki pracy, wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji, samochód służbowy, pakiet socjalny oraz pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej instytucji finansowej.

Jeżeli poszukują Państwo firmy, która uznaje i wynagradza osobistą inicjatywę, prosimy o przesłanie CV wraz ze zdjęciem drogą mailową na adres:praca_sprzedaz@sgef.pl z dopiskiem Account Manager – rolnictwo.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.).”

Za wszystkie nadesłane aplikacje dziękujemy jednocześnie zastrzegając sobie prawo do odpowiedzi jedynie na wybrane zgłoszenia.

Praktyki Studenckie – Warszawa

Chcesz zdobyć praktyczne doświadczenie w międzynarodowej instytucji finansowej? Zgłoś się do nas. Dla studentów polskich uczelni przygotowaliśmy program Praktyk studenckich.

Oferujemy:

• zdobycie praktycznej wiedzy i doświadczenia w finansach
• zapoznanie się z firmą i procedurami
• bezpłatna praktyka przez pierwsze 2 miesiące, następnie czasowe zatrudnienie na okres do 6 miesięcy
• elastyczny czas pracy dopasowany do zajęć na uczelni
• dla najlepszych zatrudnienie na stałe

Do Departamentów Operacyjno-Finansowego, Sprzedaży i Ryzyka w Warszawie poszukujemy osób:

• kształcących się w dziedzinie finansów lub ekonomii
• posiadających zdolności interpersonalne i umiejętności analityczne
• lubiących pracę zespołową, a jednocześnie nie bojących się samodzielności
• otwartych w komunikacji

Od kandydatów oczekujemy bardzo dobrej znajomości obsługi komputera (MS Office) i przynajmniej komunikatywnej znajomości języka angielskiego.

Zainteresowanych studentów prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres: praktyki@sgef.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.).”

PAGETOP

Dołącz do nas