SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Societe Generale Equipment Leasing Polska Sp. z o.o.

 We belong to the international financial group Societe Generale. We are part of Societe Generale Equipment Finance, the largest leasing group in Europe.

We have been successfully operating on the Polish market for 24 years. We finance machinery and equipment, means of transport and technology, offering our clients leasing, loans and other financial solutions.

Thanks to belonging to the Group, we guarantee solid financial security, and our specialists provide the highest level of services and serve with great knowledge of the domestic market, industries, procedures and legislative solutions.

We work with suppliers who offer services on a global scale, thanks to which we ensure profitable transactions for our clients.

We have 4 branches in Poland, with the head office in Warsaw.

Our internal cooperation is based on mutual respect, tolerance for individual differences, promoting dialogue and sharing knowledge. We work similarly with our clients. We help them in the implementation of projects, while paying attention to any risks associated with it. We take care to observe the principles of transparency, the highest ethical standards and reliability of information.

We recruit only based on our requirements and the individual advantages of each candidate. We develop the professional skills of employees and increase their scope of responsibility, avoiding any kind of discrimination.

Due to organizational changes and development of the company we are looking for candidates for a position:

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa

Główne zadania na stanowisku

  • obsługa klienta poprzez nowo utworzony Call Center oraz EBOK
  • kompleksowa obsługa procesów związanych z obsługą aktywnych umów leasingu/pożyczki oraz szeroko rozumiana obsługa posprzedażowa (aneksy, fakturowanie, kończenie umów, finansowanie wartości resztowych, sprzedaż środków trwałych)
  • obsługa reklamacji
  • administracja dokumentami oraz danymi w wewnętrznych systemach informatycznych
  • współpraca z pozostałymi działami firmy i klientami
  • dbałość o najwyższą jakość obsługi naszych klientów

 Nasze wymagania

  • doświadczenie w pracy w instytucji finansowej oraz znajomość przepisów podatkowych związanych z leasingiem
  • znajomość obsługi komputera (MS Office, znajomość CDN Egeria będzie dodatkowym atutem)
  • umiejętność analitycznego myślenia, efektywnej pracy w zespole, łatwość w komunikowaniu się
  • zdolności interpersonalne, rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań

Dołączając do naszego zespołu możesz liczyć na

  • umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie
  • praca w trybie hybrydowym (z biura + zdalnie)
  • stabilną i ciekawą pracę w rozwijającej się instytucji finansowej
  • miłą atmosferę pracy w dynamicznym, ciekawym zespole
  • atrakcyjna lokalizacja biura z widokiem na Ogród Saski
  • opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie
  • dofinansowanie do: wakacji, biletów na wydarzenia kulturalne oraz karty Multisport
Posted in Praca.